wtorek, 17 maja 2016

LBA

Z pewnością słyszeliście już o Libester Blog Awards, więc nie będę Wam podawać definicji. Dla niekumatych - chodzi w tym o odpowiedzenie na pytania zadane przez autora innego bloga, który Cię nominował.
No, więc tak:

Nominowała mnie Michalina z bloga Moje i Tylko Wasze
Oto jej pytania i moje odpowiedzi:

Co Was inspiruje do pisania bloga???

Cóż, trudno to wyjaśnić. Myślę, że inspiracją może być wszystko wokół nas. Ja np. zaczęłam opowiadaniami wyrzucać z siebie to co czuję i przyznam, że przynosi mi to ulgę.
Jaka jest Wasza ulubiona piosenka???Ooo... to pytanie jest niemal nie do przebrnięcia... Ale odkąd pamiętam kochałam rocka, a kilka miesięcy temu zakochałam się w muzyce zespołu 5 Second Of Summer. Obecnie uwielbiam piosenkę Jet Black Heart
Wolicie być samemu czy wolicie towarzystwo fałszywych przyjaciół??? W tym przypadku zdecydowanie wolę być sama. Mieć prawdziwych przyjaciół to skarb, o fałszywych nie warto walczyć...
Gdybyście mieli jakąś magiczną moc co by to było i dlaczego???Hmm.. zawsze chciałam latać. Chciałabym poczuć jak to jest nie mieć niczego pod stopami, być między chmurami i móc choć na chwilę zapomnieć o całym świecie... zanurzyć się w marzeniach... Nie licząc latania chciałabym stawać się niewidzialna lub czytać w myślach, ale te dwie nadprzyrodzone zdolności schodzą na nieco dalszy plan.
Jaki jest Wasz ulubiony superbohater???Eee... w sensie ktoś kogo można brać za wzór? Bo tak się składa, że nie czytam komiksów ani nie oglądam rzeczy tego typu. Osobiście uważam, że powinniśmy być sami sobie wzorem. Stawiać sobie nowe wyzwania i cele, dążyć do nich i pracować na swoje szczęście. Tylko wtedy będziemy mieć z tego satysfakcję, oczywiście przy wsparciu osób, które kochamy.
Jaki tytuł nosi Wasza ulubiona książka???Z ulubionymi książkami też mam problem, bo kocham czytać. Ostatnio czytam "Złodziejkę Książek" Markusa Zusaka i twierdzę, że ta książka jest boska. Tak samo jak seria "Córki Księżyca" Lynne Ewing. Ogółem lubię książki, więc nie mam konkretnej odpowiedzi na to pytanie.
Jakie jest Wasze motto życiowe???"Carpe Diem! - Chwytaj Dzień!". Nie mamy szansy czegoś przeżyć dwa razy tak samo więc musimy korzystać z okazji żeby móc przeżyć każdą chwilę jak najlepiej.
Co myślicie na temat różnicy wieku w miłości??? Myślę, że miłość nie zna wieku, ale równocześnie uważam, że zbyt duża różnica jest często niekorzystna, bo dwie strony ciągle się nie zgadzają... Wystarczy porównać np sposób myślenia 20 latka i 30 lata.. różnice powyżej 7 lat nie wróżą zazwyczaj nic dobrego, ale jeśli chodzi o te poniżej 7 to nie jest to raczej nic złego.
Co jest dla Was ważne w chwili gdy patrzycie na kogoś po raz pierwszy??? Twierdzę, że ważną sprawą jest zachowanie i tego typu rzeczy. Normalny człowiek nie jest chamski, dba o siebie (nie przesadnie, bo to już jest egoizm) i potrafi być szczery. Spójrzmy prawdzie w oczy - takich ludzi jest mało.

A teraz moje nominacje:


http://opinieokularnicy.blogspot.com/


http://mojeitylkowasze.blogspot.com/


http://sarafochblog.blogspot.com/


http://kuzynkizpieklarodem.blogspot.com/


A oto moje pytania:

Czym Twoim zdaniem jest miłość? Czy czułaś kiedyś jak to jest się zakochać? (Dwa pytania w jednym xd)
Od jak dawna prowadzisz bloga i skąd wziął się ten pomysł?
Czy masz jakieś pasje? Jeśli tak, opowiedz o nich.
Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Powoli zbliża się lato. Planujesz gdzieś pojechać na wakacjach?
Jaką lekcję w szkolę lubisz, a jakiej nie znosisz?
Jaki jest Twój ulubiony film?
Masz swój ulubiony zespół? Jeżeli tak, opisz go trochę.
Jak wygląda Twój przeciętny dzień?
Co daje Ci motywację do pisania bloga?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz